Новини

Диспетчерська служба 1562. Рік після оновлення формату роботи.

27.04.2024

Диспетчерська служба 1562. Рік після оновлення формату роботи🥳

Зовсім скоро, а саме 29.04. ми будемо відзначати річницю з дня перезапуску та реінжинірингу роботи Диспетчерської служби 1562👍

📆 Це був насичений рік і ми хочемо поділитися з Вами деякими ключовими моментами та досягненнями.

——————💬
638 924 - повідомлення подано мешканцями міста, за допомогою Порталу 1562 та засобів телефонного зв'язку.
113 974 - рази було повідомлено про аварійні ситуації.
605 887 - питань мешканців вирішено та закрито.

——————📣
56 279 - оголошень про тимчасове припинення надання комунальних послуг було опубліковано комунальними службами міста.
2 516 266 - адрес міста Харків було згадано у зазначених оголошеннях.

——————📞
120 070 - разів автообдзвон зателефонував мешканцям міста для оцінки якості наданих послуг.

——————📊
Не дивлячись на постійні обстріли країною-агресором рф критичної інфраструктури, які тимчасово призводять до виведення її з ладу - ми продовжуємо всі разом забезпечувати функціонування міста.

За цей рік, найчастіше повідомлення від мешканців надходили з приводу:
💡електропостачання;
💧холодного та гарячого водопостачання;
☀️опалення;
🏘експлуатації та ремонту житлового фонду;
📞консультування за певними питаннями.
••••••••••••
Саме 30% від загальної кількості повідомлень - це консультації, які надаються 24/7 операторами КП «Міський інформаційний центр».

🤝Дякуємо кожному, хто використовує цей важливий ресурс для зв'язку з Харківською міською радою, її виконавчими органами та міськими комунальними службами.

Повідомляйте про всі проблемні питання через Диспетчерську службу 1562 або Портал 1562🤩
Ваша активність допомагає нам робити місто кращим та комфортнішим для життя.